Jangan Lupa Baca Noooo......

Perhatian... perhatiannnn!!! kalau rasa nak polo.. polo jee.. jangan dok gatai2 paksa aku polo hangpa balik..
tak pasai kena sekeh sebanyak 253 kali tanpa henti... hahaha...
kalau rasa nak polo aku... boleh add kat dashboard masing2... harap paham kot no...
tak paham boleh main jauh-jauh...

Aku nak cari kawan saja.. musuh sila berambussss.....

Thursday, 30 June 2011

Sebab kenapa ketiak tak berapa nak putih....

Assalamu'alaikum semua... apo kabo.... lama tak update blog... tengah dok lesu ni geng.... idea bercambah-cambah... sape nak? kekeke....

Aku nak tanya... sape ada masalah bau badan? bau ketiak? ketiak yang tak berapa nak wangi ke? ahaa.. satu lagi.... ketiak sapa tak berapa nak putih.... huk huk.... angkat tangan masing-masing.... tengok... panjang tak bulu ketiak? rajin-rajin la cabut.... kah3....

Antara sebab kenapa  ketiak korang tak putih.... rajin bercukur... maybe jenis spesis berbulu lebat... eh.. jangan memain... member aku.. kalo jambang dia tu baru lepas cukur... kejap je panjang.... tak sampai satu hari... hahaha...

Satu lagi sebab adalah kerana badan korang cepat peluh.. pastu berdaki... pastu malas mandi.. dah la malas mandi.. pastu malas sental... maka tumbuhlah kehitaman yang sangat-sangat menyerlah kat ketiak korang tu... berbanggalah korang.... kah3....

Ahaa... satu lagi... sebab kenapa ketiak korang tak berapa nak putih sangat.... jeng3.....

v
v




v





v








v





v







v







v






v







v





















v
















v












v

dah2.. penat nak scroll




Begini kisahnya.... semalam aku terlampau bosan tahap tenuk mengawan... aku pon search sana search sini... sampai aku terpikir nak ushar Cara Menghilangkan Bau Badan.... kemudian aku baca la komen-komen kat bawah.... aku terjumpa komen kat atas tu... kah3...

Jadi... antara sebab kenapa ketiak tak berapa nak putih tu... niat kita beb... hahaha... betulkan niat kita... kah3.... setiap apa yang terjadi ada hikmahnya... hehehe

14 comments:

Lieyda said...

kahkahkah klaka gile. niat nk pkai top tu.adui.melayu ke?

~bUih-bUih ciNta~ said...

apa pun niat yg pentg..;p

nurfatiha blacky said...

ketiak cek putihh. wakakakaka.

nurathirahkaman said...

hahahahahah...kekadang org tuh hitam..takan ketiak ja putih..hahaha

waeda alias said...

haha. pkai lah rezona white. kih3

Lieyly ︱ Alia said...

adeihh , kalau melayu tuh xtau lah kan..smpai nk pakai mcm tuh...

haha ! haru biru kan busuk masam ? malas nk sental jgk lah tuh ^^

mat ketawa said...

kah3x...
lebih lawak drpd blog aku ni weh!!!

hahaha

Ain Nadiah said...

hahaha... niat ye.. :p

Cikya said...

haru,

lenguh cabut..hahaha, pakai krim shave boleh untuk ketiak ? ;P
pakai spageti pom tak lepas ketiak hitam..
niat itu...

misspurple said...

hahaha mmg lawak la..dah niat nak tyang ketiak,mmg lyak ketiak itam la =='

apik pehe said...

hahah..syukur jer la dapat ketiak hitam sikit

Suria said...

bongokssss pnya komen..bikin malu ja..tu la Tuhan mmg xmau bg dia bukak aurat sbb tu ketiak dia xputih..huuhu :P

perondajaketbiru74 said...

nak putih cmner memang dah hitam lain ler kalau memang kulit putih

MiszCoMoT said...

hahahhhaaaaa....itulaaa niat tu memainkan peranan pentingggg..ada sebab kenapa dan mengapa adaornag dapat ada orang xdapat apa dorang nak...=)