Jangan Lupa Baca Noooo......

Perhatian... perhatiannnn!!! kalau rasa nak polo.. polo jee.. jangan dok gatai2 paksa aku polo hangpa balik..
tak pasai kena sekeh sebanyak 253 kali tanpa henti... hahaha...
kalau rasa nak polo aku... boleh add kat dashboard masing2... harap paham kot no...
tak paham boleh main jauh-jauh...

Aku nak cari kawan saja.. musuh sila berambussss.....

Friday 10 June 2011

Mengidam durian...

Awat tatau.. sejak kebelakangan ni mengidam deghoyan... perghh.. ngalahkan orang mengandung...  cantik jugak perangai aku kan...

Nak beli aku sorang ja nak makan... kalo beli nanti.. makan badan panas... dilema betul la beb....
kalo petua orang dulu2... kalo tak mau bagi badan panas.. buat macam ni...



Okay... amacam... penah try tak? aku penah try.. tapi tak pasti plak kebersanannya.. ngeee.. kalo rasa macam geli.. ceeewaahhh... mana la nak tau kan.. banyak tangan sangat nak makan deghoyan tu... susah-suah korang beli air cap badak.. amacam.. bagus tak idea aku...  apa lagi.. jom cari durian... kekeke

No comments: