Jangan Lupa Baca Noooo......

Perhatian... perhatiannnn!!! kalau rasa nak polo.. polo jee.. jangan dok gatai2 paksa aku polo hangpa balik..
tak pasai kena sekeh sebanyak 253 kali tanpa henti... hahaha...
kalau rasa nak polo aku... boleh add kat dashboard masing2... harap paham kot no...
tak paham boleh main jauh-jauh...

Aku nak cari kawan saja.. musuh sila berambussss.....

Saturday, 11 June 2011

Pantang Larang : Jangan dok depan pintu....


Kes berat ni... perghhh.... risau jugak aku nak pikir mende ni.... setelah aku dapat komen daripada Cik Suria.. katanya mak dia larang dok depan pintu... katanya nanti orang nak masuk minang tak jadi... betul ke??

Setelah aku berpikir berkali-kali ganda kuasa kuda... aku terpikir apa kaitan berdiri depan pintu dengan meminang.. jika membuat persamaan al-gebra sekali pun kita takkan dapat mencari kesamaan ini....

Jadi.. aku telah mengambil keputusan untuk kontek mak kepada Cik Suria untuk mendapatkan maklumat lanjut....

Aku: Assalamu'alaikum...

Mak Suria: Wa'alaikumussalam.... ni sapa tak tau....

Aku: owh.. lupa nak pekenal diri.. saya James Bond ejen 007.. kenai kot noo.. makcik apa kabar.. harap sehat-sehat belaka... ni mak cik.. sebenarnya saya nak tanya satu perkara ni... betul ka apa yang makcik cakap tu... kalo anak dara berdiri depan pintu nanti orang tak jadi masuk minang?

Mak Suria: ooo.... hang ka.... kenai2.. makcik peminat nomnor satu woo... kalau hang tanya pasal perkara tu... sebenarnya macam ni cerita dia.. bla bla bla.. soh seh soh seh....


Begitulah serba sedikit perbualan aku... Sebenarnya makcik Cik Suria telah mendedahkan pada aku kenapa dia melarang anak dia.... nak tau kenapa.. jom kita tengokkkk... jeng jeng jenggggg..... suspen takkkkk...

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V














Kah kah kah... ini adalah antara sebab kenapa anak dara di larang dok depan pintu... kalau perangai macam ni la kan.... sapa yang nak buat menantu... haha.. huduh sangat perangai tu.... kena plak muka seranai.. comot sana comot sini.... kan tak manis di pandang... hehehe... kepada Cik Suria.. jangan marah ekkkk...

14 comments:

Kaseh Chempaka said...

fav place depan pintu.

Lieyly ︱ Alia said...

korek taik hidung , adehh punya excited nak tau..
hahhaa !

syiela said...

hehehe... tu tujuan dia... kalo sedia dok dpan pintu sah2 org luaq blh nmpak perangai ank dara tu... nak2 hat x senonoh lg la cepat org nmpak

Haru Biru said...

kaseh: baguih la dok buat mcm tu.. hahaha


alia: selamat mencuba.. kah kah kah


syeila: tau takpa... hahaha.. lagipon kan tak manis dok depan pintu.. hehehe

Fathiah Hamim said...

adeh. yang pi korek idung depan pintu tuh buat pa. -_-

tiefazatie said...

haha..adoi la...

Miss Y and Her World said...

adoiiii. klakor. rasa nak hantuk kepala laju-laju. hihihi. dok korek hidung rupanya. suria suria.awat jadi lagu tu meh?

Dah Lanjut Usianya, Kenapa Tak Kahwin Lagi?

Caythrine Amanda said...

huhu layannn..lau dh sdp korek hdung dh xkira tmpt...tu..

سيتي عإيشه Aisyah said...

hahaha~ tak senonoh..

Suria said...

adoiiyaii
bilanya p call mak nih..?
kahkahkah..

ada lakk..sebenarnya org tua² xbg dok dpn pintu sebab ganggu org lain nk lalu situuuu..xcheluih pintu kan kecik..hahahahha

ngok ngek nooh..huhu :D

Haru Biru said...

Fathiah: feberet kot.. hahahaha


tiefazati: selamat mencuba... kah kah kah


Miss Y: rileks2... jangan hantuk kepala... hahhaha... hantuk hammer je kat kepala.. kah kah kah

Haru Biru said...

caytherine: hahaha... syahdu je korek idung.. hahaha.. nikmat...



aisyah: hahahaa.... itu ok lagi kot... cuba bayangkan kalo tak mandi dengan rambut serabai sambil berkemban depan pintu.. hahaha... nak muntah je rsa...



Suria: hahaha... rahsia2... itu antara satu sebab dia.. kekekeke.. jangan marah nooo

Lieyly ︱ Alia said...

kalau alia cuba ahh , org ckp hantu kak limah apa..haha !

perondajaketbiru74 said...

hmmmm macam tu plak...