Jangan Lupa Baca Noooo......

Perhatian... perhatiannnn!!! kalau rasa nak polo.. polo jee.. jangan dok gatai2 paksa aku polo hangpa balik..
tak pasai kena sekeh sebanyak 253 kali tanpa henti... hahaha...
kalau rasa nak polo aku... boleh add kat dashboard masing2... harap paham kot no...
tak paham boleh main jauh-jauh...

Aku nak cari kawan saja.. musuh sila berambussss.....

Wednesday 8 June 2011

Lu Mau Kelije Ke Mau Main??!!


Salam geng.. erk... ada geng ke .... harap ada la kot... lama aku tak updet blog... ada sesapa rindu ke? citt... perasan plak... haram sorang pon tak kenal aku...

Perghh... hari ni tensen btol la beb... mana tak nya... opis met aku buat hal la... selalu sangat ponteng kje.... bila masuk opis nak tido... alahai. nak je aku cepuk... mujur je aku bukan bos.. kalo tak.. dah lama aku fired dia....

Bukan apa beb... keja tu kan tanggungjawab... bestu tak pasal kje dia aku plak yang kena handle... fuhh.. saboo... saboo...

Menurut sumber... opis met aku tu main judi.. so duit gaji selalu habis... anak kecik-kecik lagi.. susu habis.. pampers habis.. makan habis... bestu orang kat umah nak melantak hapee.. rumah tu kira dah jadi macam hotel dah.. ikut sesuka hati je.. nak balik ke tanak.... susahhhhh....

Korang jangan dok main judi beb... haram....

No comments: