Jangan Lupa Baca Noooo......

Perhatian... perhatiannnn!!! kalau rasa nak polo.. polo jee.. jangan dok gatai2 paksa aku polo hangpa balik..
tak pasai kena sekeh sebanyak 253 kali tanpa henti... hahaha...
kalau rasa nak polo aku... boleh add kat dashboard masing2... harap paham kot no...
tak paham boleh main jauh-jauh...

Aku nak cari kawan saja.. musuh sila berambussss.....

Monday, 13 June 2011

Review Filem 2 Malam.. Filem Terhangit Di Pasaran....

Kisah 2 MALAM ini adalah filem terbaru arahan dR. Romzey.....  setelah mendengar komentar kawan opis aku... aku pon tengok la filem ni.... sat2.. sebelum tu jom ushat perbualan aku ngan member aku... cekidouttt....

Aku: oit... hang dah tengok kat filem yang tak berapa nak meletup kat pasaran tu....
Kawan Aku: Filem hat mana satu ni? hang habaq semua filem aku dah tengok....

Aku: alaa.. filem dr. Romzey tu... 2 Malam.... cite yang gitu-gitu tuuu...
Kawan Aku: awat hang tak habaq... perghhh... mantap.... aku tengok cerita tu... ish3.... boleh insaf woo....

Aku: yaka.. best ka.... fuuhhh.. takpa2.. nanti balik aku tengok....
Kawan Aku: yelaa.... tapiii... emm.. aku insaf sat saja la....

Aku.: demmmm

........................................................

lawa dah poster dia...

Okay2... aku nak cerita dah ni....

Kisah malam pertama adalah mengenai seorang pompuan nama Amy... dia adalah seorang artis terkenal.... dia juga telah menjadi seorang pelacur kelas atasan... dia ada sorang pakwe... kehidupan Amy sangat huru hara.... haru biru sungguh... sewaktu Amy dan pakwe dia masuk hutan sebab mereka telah ghairah.. dan ingin melakukan hubungan seks di dalam kereta...

Mereka telah di skodeng oleh 3 orang samseng jalanan.. Amy telah di rogol oleh mereka bertiga dengan rakusnya.... oleh sebab itu.. pakwe dia telah buat laporan polis.... Amy sangat-sangat marah.. sebab dia takut populariti dia sebagai seorang artis musnah...

Pastu pakwe dia pun pujuk dia... depa pi kawen kat Amerika... bila balik Malaysia... identiti Amy telah terbongkar... rupa-rupanya Amy adalah seorang lelaki yang bernama Adam.... Amy sangat-sangat stress...  kemudian dia amik akuarium yang ada sekor ikan kat umah dia.. dia baling bagi pecah... (kesian.. ikan tu mati) akibat tertekan sangat2.. dia pon bunuh diri.... 

Kisah malam kedua plak... Mayat Amy.. ehh.. Adam la kot... Mayat Adam di bawak balik kat kampung...  pastu depa bagi mandi dia.. pastu depa kapan.... waktu nak bawak naik van jenazah.. tayar van telah pecah... tayar belakang.. dua2 belah sekali pecah.... pommmm... kuat jugak bunyi dia.... semua orang kat situ terkejut beruk....

Pastu Ustaz Seth Tan suruh budak-budak kampung cari van lain... malangnya takdak sorang pon kat kampung tu naik van... pastu Ustaz Seth Tan pon suruh mana yang dok ada tu.. pakat-pakat dok usung jenazah Adam nak bawak p masjid... 

Adeh.. aku tak larat nak cerita dah... kalau nak tau.. korang tengok sendiri la... kah kah kah....

Komen aku.... kalau nak tengok.. jangan tengok bersama manusia yang berumur 18tahun ke bawah.. sebab banyak aksi2 terlampau di dalam bath tub... atas katil.. dalam keta.. disko... haa.. tak lupa jugak kat dlam swimming pool...

Pengajaran daripada cerita ini... hidup jangan buat dosa.... mungkin ada yang berkata "kubur masing-masing" tapi jika Allah nak tunjuk... masa korang mati tu pon menyusahkan orang lain.. kubur tak cukup tanah la.. tayar pecah la... walau macam mana pon.. amik pengajaran dengan apa yang berlaku...

Okay.. jangan lupa tonton.. kah kah kah.....

9 comments:

Lieyly ︱ Alia said...

seth tan masok jgk ? HAHAH ! :D
lawak toii haru biru neyh...

Haru Biru said...

seth tan jadi pak ustaz.. hahaha

Lieyly ︱ Alia said...

HAHA , ustaz jdi..gangster jadi...haha ! femes ngn seth tan noh la neyh :)

Rtp Farra Arisha said...

lucu plus kelakar!

tiefazatie said...

xtgk pun..haha..

missSenget said...

adeii..

ermm..

ok..

nurfatiha blacky said...

seth tan ? aduiiiii. hahhahahaha

apik pehe said...

aihhh..citer datang dari mana ni?hahaha

dyanie said...

ustaz mne uh???
ahhaha
2 malam lg uh tjk nye