Jangan Lupa Baca Noooo......

Perhatian... perhatiannnn!!! kalau rasa nak polo.. polo jee.. jangan dok gatai2 paksa aku polo hangpa balik..
tak pasai kena sekeh sebanyak 253 kali tanpa henti... hahaha...
kalau rasa nak polo aku... boleh add kat dashboard masing2... harap paham kot no...
tak paham boleh main jauh-jauh...

Aku nak cari kawan saja.. musuh sila berambussss.....

Monday, 4 July 2011

Buret Dan Pipet....

Assalamu'alaikum semua... monday bulus ke harini... meh baca entry gua hari ni yang akan membuatkan korang segar-bugar umpama baru lepas mandi.... ngeee... gua harap korang baca entry ni berumur 13tahun ke atas... bukan apa.. agar korang yang di bawah umur tersebut tu tak salah paham dengan entry gua kali ni... dan lagi pon budak sekolah menengah belajar sains advance skit... ngeee

Okay... semua belajar sains kan.. aku tau bab apa yang korang terer dan paling ingat.... mesti bab tutttt... uikkk.. cencored..... amboiii.. silap lukis-lukis lagi kan... bagus.. tu yang menambahkan lagi daya ingatan korang.......

Aritu kan... gua baca blog  si nisa tu... cite sorang kawan dia nak main pepet... kuang hajo kan...takde mende lain ke nak main.... main la kejar-kejar ke... kan menyihatkan badan....

Korang tau ke pepet tu menda ape? tah... korang tanya la nisa sendiri....

...............................................................................

Cikgu: Okay murid-murid.. hari ni cikgu nak ajarkan korang mengenai buret dan pipet..... apa murid-murid... buret dan pipet.... (anak murid sebut serentak yee)
Murid: ermm.... Cikgu... cepat sikit cikgu.. kami semua dah tak sabar lagi nii.... 
Murid-murid lelaki sangat-sangat teruja... murid perempuan muka merah merona.. tunduk kemalu-maluan....

Cikgu: okay murid-murid.....mari semua.. cikgu nak tunjuk buret dan pipet.....

































































































































































































































































Okay murid-murid... gambar yang kat atas tu... adalah burett...... sebut betol2.. burettttt.....


Dan ini ialah pipetttt... ape murid2... pepettt... oppsss.. tersasul...... pipettt.....





Harap semua tak salah paham ye.... jangan berfikiran kuning.... ops.. kuning-kuning ni bahaya.. kang polis tangkap...

14 comments:

Deanna Suka Warna said...

haha..

lawaklaaaa..

saspen jeeee..

;p

ukhti syikin said...

owh... nanti tak tersilap ler ajar kat anak2 saya... thanx encik haru :)

Lieyly ︱ Alia said...

tima kasih cikgu , muahahaha !

ciss apa pasai lahh depa reka letak nama cam tuh...
wat org excited...HAHA !

cik bulan said...

dah agak dah..loqlaq..wahaha..=.=''

mat ketawa said...

panya la jauh nak scroll down...
hang loqlaq betoi...hahaha

Ain Nadiah said...

hahhaha baru teringan pasal burett masa blja kimia dulu.... ni ke buret yg salu org katakan tu? hehe

Rain said...

cayer bawu umo 12.. tahun ni upsr.. hihihi. lawak ah citer abam haru..cayer bwu tahu hihhihihi... xsenonohh ooo

perondajaketbiru74 said...

haha gua dah dapat agak dah entry lu ni...

Lieyda said...

haha eh awk org klntn ke?

apik pehe said...

haaa...dapat agak gak..hehehe..

Rain said...

adik dtg tgk lagi entri ni... xbek taw simpan entri ni lama2.. .. buat otak adik kuneng je..hihihi. cpt update (pulang buah paku keras haha)

Iris said...

lama dh tak dengar menda neh....

haha

nurfatiha blacky said...

sedap belajar pasal nieh.menarik.wakakakakka

misspurple said...

hahaha hapee la..dah agak da msti alah sains 2..sbb nsa sulu pon suka maen2 sebut natang 2 dlam kelas,sja syok2 ngan mmbe2..eh3,mcam nak terbangga skjap..haru sbut nama "NISA" dlm entri 2..heheheh :P