Jangan Lupa Baca Noooo......

Perhatian... perhatiannnn!!! kalau rasa nak polo.. polo jee.. jangan dok gatai2 paksa aku polo hangpa balik..
tak pasai kena sekeh sebanyak 253 kali tanpa henti... hahaha...
kalau rasa nak polo aku... boleh add kat dashboard masing2... harap paham kot no...
tak paham boleh main jauh-jauh...

Aku nak cari kawan saja.. musuh sila berambussss.....

Saturday 28 May 2011

Pilem Kongsi... Hang Kuajaq Hang Mati!!


Lu langsi lu mati.. rasanya ramai dah tengok kot filem ni.. sebenarnya aku baru ja tengok... kekeke... saja nak eksyen sikit.... "Hang kuajaq hang mati"... lebih kurang macam tu la maksud dia kalau loghat utara... kalo bahasa buku dia "Awak kurang ajar, awak mati..."

Cerita ni tiba-tiba saja... erk.. apa maksud tiba-tiba.. ye la tiba-tiba Temulak daripada Thailand telah di upah untum menghuru-harakan geng kongsi gelap di Malaysia.... cerita macam tak berapa nak logik.. aksi.. emmm.. okay la...

Kadang aku terpikir jugak.. apasal kalo buat cerita mesti tak berapa nak logik... bukan apa.... setiap kali aku tengok cerita aku akan cakap... "uishh... tak logik betol... bla bla bla..." so aku jugak yang jawab untuk menyedapkan hati aku... "alaaaa.. inikan cerita....." jemmm....

Cuba bayangkan.. seorang pembunuh upahan... dari mula sampai habis pakai baju yang sama.... gaya rambut yang sama... dan gaya rambut di tukar setelah gambarnya tersebar.... sewaktu nak tembak orang dari atas bangunan.... perghhh.. korang tengok sendiri la... baru korang tau.... haha... keseleruhan cerita ni.. emm.. ok je kot.... komen lebih2 marah pulak parid kamel....

Antara dialog yang aku suka...

Mikhail : Aku tak suka hang cakap key el dengan aku len kali hang paham dak.. nii... mak hang beranak hang kat mana?
Boy: Nibong Tebel...
Mikhail: kat mana!!
Boy: Nibong Tebel....

Hahaha.... tu diaa... hangpa semua jangan dok wat leceyy okay.. apa pon tak bleh.....

No comments: